25 Jun 2011

my bestfriend until end

assalamualaikum..haha saje2 ..saya kan suka memenuhkan dashboard u all..haha saya peduli apa...
kenapa la mata ni tak boleh nak pejam..esok dah la kena bangun pagi !! adoiii

boleh tak saya nak cerita pasal kawan2 saya di sekolah...boleh kan jelah

adik ku..
 namanya syahidatul...but saya panggil die adik..sebab die paling kecil..hehe


acik oh acik
die ni pulak aku panggil die acik..tahun ni baru aku betul2 rapat ngan die..die ni pandai ...selalu dapat A dalam peperiksaan..
assistant monitor
namanya puteri..dia ni memang baik..opss bukan memang baik tapi terlampau baik sangat !!haha
die ni memang patuh betul dengan arahan cikgu tau..

mizah mizah
 die ni pon happening jugak..tapi die  ni pantang dengan satu benda ..nak tau apa>>
tara..cermin la
..haha



ayu..she say i his twins..hehe
cantik tak die nie..??mestila kan..ramai orang minat kat die..rasanya die ni still single lagi..
ayu memang happening orangnya..klau die tak ada ..mmm alamatnya sunyi sepi la kelas tu
korea fans
aishah..die same ngan aku..peminat setia K-POP...klau nak tanya apa pasal korea tanya jela si ecah ni..
die nie pon happening gak..
aku la nie..comei x..??
aku biasa2  jee..kekadang pendiam..keakdang bising..gedik tu ada..mengada2 pon ada..eh bukan sama ker..??
ah..whateva la..


ok yang tak ada..along-atika-aliah dan budak lelaki..
aku tak ada pic diorang

No comments:

Post a Comment